Sport- & Speldagen

Hieronder vind je een overzicht van de Sport- & Speldagen die Stichting Spotlights voor je school of vereniging kan organiseren.

Deze evenementen kunnen door een school of vereniging worden afgenomen, waarbij het geld ervoor uit een beschikbaar budget komt of door een sponsorloop of verkoopactie is verkregen.

Informeer naar de kosten, mogelijkheden en planning via info@stichtingspotlights.nl, 06 – 333 535 96 of meld je interesse via het contactformulier o.v.v. Sport- & Speldag.

Touwslingeren

Een heuse 20 meter lange opblaasbare touwslingerbaan met een met water gevuld zwembad op je schoolplein of verenigingsveld!

Kom jij droog over? Of juist niet? Plezier voor kinderen van alle leeftijden. Met vakkundige begeleiding, dus ook geschikt voor kinderen zonder zwemdiploma.

Durf jij te slingeren? Vast wel, toch!

Spring & Klim

Rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan! Dat kan met onze Spring-, Klim- & Klauterkussens bij je school of vereniging.

Plezier voor kinderen van alle leeftijden onder enthousiaste begeleiding. Er is veel te doen, maar je komt overal wel aan toe. Keer op keer. Tot je niet meer kunt.

Doe je mee?

Survival Run

Een spannende en intensieve survivalrun voor je school of vereniging op en rondom onze unieke survivalbanen voor jong en wat ouder.

Veilig en geschikt voor alle kinderen; de ene gaat gewoonweg iets sneller dan de ander. Gegarandeerd plezier voor alle deelnemers. En een gegarandeerd moe maar voldaan gevoel.

Ren jij de meeste rondjes?

Boogschieten

Ben jij een Robin Hood in de dop? Boogschieten voor alle leeftijden en niveaus.

Activiteiten worden compleet verzorgd met alle materialen (pijlen, bogen, borden).

Golfen

Golfen moeilijk? Nee hoor, niet met onze unieke golfspellen! Ga jij voor de hole in one?

Activiteiten worden compleet verzorgd met alle materialen (club, ballen, net).

Spelcircuit

Oud Hollandse Spellen in een nieuw jasje, maar onveranderd leuk. Voor jong & oud!

Activiteiten worden compleet verzorgd met alle materialen (spelbakken, -materiaal).

Sportieve Evenementen

Hieronder vind je een overzicht van de sportieve evenementen die Stichting Spotlights voor je school of vereniging kan organiseren.

Informeer naar de kosten, mogelijkheden en planning via info@stichtingspotlights.nl, 06 – 333 535 96 of meld je interesse via het contactformulier o.v.v. Sport Evenement.

Bubble Voetbal

1 Veld, 2 teams, 1 bal, 2 doeltjes, 6 Bubbles. Voetballen, maar dan anders. Want met een enorme bal om je heen. En dan is alles anders.

Voor iedereen die wel en iedereen die niet kan voetballen leuk en geschikt. Blijf jij overeind en lukt het jou met je team het winnende doelpunt te maken?

Evenementen worden compleet verzorgd met alle materialen (goaltjes, ballen, bubbles).

Archery TAG

De nieuwe rage in Nederland is Archery TAG! Een variant tussen boogschieten en paintball, waarbij je all je skills nodig hebt.

Op een groot speelveld staan verschillende obstakels waar je achter kan schuilen. Grote pallets, bandenstapels en meer. Overleef jij je tegenstanders?

Evenementen worden compleet verzorgd met alle materialen (maskers, bogen, pijlen, obstakels).

Voetbalplein

Een activiteit met 4 spelelementen, dus voor elk wat wils; pannavoetbal, voetbaldarten, paaltjesvoetbal én doelschieten.

Geschikt voor jong en oud. En of je nou wel of niet kunt voetballen: plezier voor elk niveau is gegarandeerd! Dat maakt het een ideaal en gezellig evenement.

Evenementen worden compleet verzorgd met alle materialen (kooi, dartbord, paaltjes en goaltjes).