Stichting Spotlights organiseert op de laatste 4 dinsdagen (21 & 28 juli, 4 & 11 augustus) van de zomervakantie 2020 Simmer Splash;
een spectaculair evenement voor alle kinderen in Grou tussen de 4 en 16 jaar.

Durf jij van de Zorb Helling (8-16 jr), ga je in de Waterloopbal (6-16 jr) of chill je in ons zwembad (4-6 jr met ouder)?

Deelname is dankzij een bijdrage van Stichting HVS helemaal gratis! Kom je ook? Doe je mee?!
Meld je dan snel aan* via de button hieronder.

* aanmelden voor deelname is noodzakelijk vanwege de voorwaarden van het RIVM en het kunnen voldoen aan de geldende regelgeving.
Na aanmelding ontvang je een bevestiging via e-mail en het weekend voor de editie van je keuze ontvang je een tijdslot via e-mail (check evt. ook je spambox).

Maar wees op tijd, want vol = vol!

Start ochtendprogramma: 10.00 uur
Start middagprogramma: 13.00 uur

Update: aanmelden voor deelname aan Simmer Splash is niet meer mogelijk, maar dinsdag 11 augustus tussen 12.00 en 12.30 én tussen 14.00 en 15.00 uur is, vanwege de verwachte warmte, glijden van de helling (in het water) mogelijk voor alle kinderen**!

** kinderen die meedoen moeten in het bezit zijn van een zwemdiploma en ouders moeten vanwege de Corona-maatregelen buiten de afzetting blijven. Deelname is op eigen risico.